logo_mbg

MAZOWIECKIE BIURO GEODEZJI
I URZĄDZEŃ ROLNYCH


godlo
zdjecie_naglowek

INFORMACJE ORGANIZACYJNE

Działy:

I. Dział Finansowo-Księgowy

Główna Księgowa

mgr Ewa Banaszek
telefon: (29) 760 45 26 wew. 20
e-mail: banaszek@mbg.ostroleka.pl

Do zakresu działań Działu Finansowo-Księgowego należy w szczególności:

  1. planowanie, opracowanie i realizacja budżetu Biura a w szczególności opracowywanie projektów i planu wydatków budżetowych we współpracy z komórkami organizacyjnymi Biura;

  2. dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;

  3. dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;

  4. prowadzenie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, gospodarki finansowej Biura, a w szczególności:

    a) przygotowywanie dyspozycji płatniczych,

    b) zapewnienie zgodności zawieranych umów z planem finansowym,

    c) przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych,

    d) współpraca przy dochodzeniu roszczeń spornych oraz terminowej spłaty zobowiązań;

  5. prowadzenie spraw związanych z wypłatą wynagrodzeń i innymi wypłatami na rzecz pracowników Biura, we współpracy z Działem Organizacyjno - Gospodarczym i Kadr;

  6. obsługa finansowo - księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;

  7. obsługa bankowa Biura;

  8. prowadzenie rachunkowości Biura;

  9. opracowywanie okresowych sprawozdań z działalności finansowo - budżetowej;

  10. opracowywanie analiz finansowo - budżetowych;

  11. prowadzenie spraw wynikających z Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011r. nr 14 poz. 67) (prowadzenie archiwum).

II. Dział Organizacyjno-Gospodarczy i Kadr

Kierownik Działu Organizacyjno-Gospodarczego i Kadr

mgr Emilia Antoszewska
telefon: (29) 760 45 26 w 21
e-mail: kadry@mbg.ostroleka.pl

Do zakresu działań Działu Organizacyjno-Gospodarczego i Kadr:

  1. W zakresie spraw organizacyjnych:

    a) opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń oraz instrukcji określających organizację i działalność Biura,

    b) prowadzenie ewidencji wydawanych przez Dyrektora Biura upoważnień i pełnomocnictw,

    c) zamawianie pieczątek i prowadzenie rejestru pieczątek Biura,

    d) prowadzenie rejestru i dokumentacji zarządzeń Dyrektora Biura,

    e) prowadzenie obsługi sekretariatu,

    f) prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz książki kontroli Biura,

    g) prowadzenie biblioteki Biura;

  2. W zakresie spraw kadrowych:

    a) kompletowanie i prowadzenie akt osobowych pracowników Biura,

    b) prowadzenie spraw pracowników wynikających ze stosunku pracy i umów cywilno-prawnych,

    c) prowadzenie zbioru zakresów czynności pracowników, koordynowanie spraw wynikających z ustawy z dn. 10.05.2018 r. o danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE- (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), we współpracy z Inspektorem Ochrony Danych oraz z innymi komórkami organizacyjnymi,

    d) sprawowanie kontroli nad przestrzeganiem dyscypliny pracy,

    e) prowadzenie ewidencji urlopów, kart pracy i nieobecności pracowników,

    f) potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem,

    g) prowadzenie spraw socjalnych pracowników;

  3. w zakresie spraw administracyjnych:

    a) prowadzenie spraw związanych z użytkowaniem pomieszczeń przez Biuro,

    b) prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów na usługi telekomunikacyjne, usługi energetyczne, usługi informatyczne, RTV itp.,

    c) sprawdzanie rachunków i faktur pod względem merytorycznym,

    d) przygotowywanie projektów i prowadzenie ewidencji umów o używaniu samochodów prywatnych do celów służbowych, gospodarowanie rzeczowymi składnikami majątkowymi będącymi na stanie Biura oraz wnioskowanie o ich likwidację,

    f) prowadzenie ksiąg inwentarzowych Biura,

    g) prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej,

    h) prowadzenie szczegółowej ewidencji ilościowo-wartościowej przychodu i rozchodu sprzętu, materiałów i wyposażenia Biura,

  4. w zakresie spraw gospodarczych:

    a) sporządzanie planów zakupów wyposażenia Biura,

    b) dokonywanie zakupów materiałów i sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowanie Biura,

    c) prowadzenie spraw związanych z naprawami wyposażenia i remontami pomieszczeń,

    d) prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem porządku i czystości pomieszczeń,

    e) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem i ubezpieczeniem mienia Biura,

    f) prowadzenie spraw związanych z ochroną przeciwpożarową Biura;

  5. w zakresie spraw transportowych:

    a) prowadzenie dokumentacji związaniej z eksploatacją pojazdów i ich garażowaniem,

    b) dbałość o stan techniczny pojazdów w tym zlecanie napraw i remontów,

    c) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem pojazdów;

  6. koordynowanie spraw związanych z dostępnością architektoniczną, cyfrową oraz informacyjno-komunikacyjną dla osób ze szczególnymi potrzebami;

  7. koordynowanie spraw związanych ze zlecaniem przygotowania opinii prawnych we współpracy z Radcą Prawnym;

  8. koordynowanie zleceń dotyczących spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej we współpracy z inspektorem ds. BHP i ppoż.1. W zakresie spraw organizacyjnych:

    a) opracowywanie projektów regulaminów, zarządzeń oraz instrukcji określających organizację i działalność Biura,

    b) prowadzenie ewidencji wydawanych przez Dyrektora Biura upoważnień i pełnomocnictw,

    c) zamawianie pieczątek i prowadzenie rejestru pieczątek Biura,

    d) prowadzenie rejestru i dokumentacji zarządzeń Dyrektora Biura,

    e) prowadzenie obsługi sekretariatu,

    f) prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz książki kontroli Biura,

    g) prowadzenie biblioteki Biura;

III. Dział Geodezji i Urządzeń Rolnych

Kierownik Działu Robót Geodezyjnych i Urządzeń Rolnych

mgr inż. Teresa Pojawa
telefon: (29) 760 46 26 w 23
e-mail: pojawa@mbg.ostroleka.pl

  • Pracownia Geodezyjna- PG

    Kierownik Pracowni Geodezyjnej

    mgr inż. Krzysztof Smosarski
    telefon: (29) 760 45 26 w 25
    e-mail: smosarski@mbg.ostroleka.pl

  • Pracownia Urządzeń Rolnych- PU

    Kierownik Pracowni Urządzeń Rolnych

    mgr inż. Krzysztof Parzych
    telefon: (29) 760 45 26 w 26
    e-mail: parzych@mbg.ostroleka.pl

IV. Oddział Terenowy w Mławie

p.o. Kierownik Oddziału w Mławie

mgr inż. Dariusz Kowalski
telefon: (23) 654-32-52
e-mail: kowalski.d@mbg.ostroleka.pl

V. Oddział Terenowy w Radomiu

Kierownik Oddziału w Radomiu

inż. Michał Witkowski
telefon: (48) 331-34-90
e-mail: witkowski@mbg.ostroleka.pl

Do zakresu działań Działu Robót Geodezyjnych i Urządzeń Rolnych:

  1. koordynowanie i wykonywanie prac scaleniowo-wymiennych o których mowa w art. 3 ust. 4 ustawy z dn. 26.03.1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1197);

  2. wykonywanie zadań określonych w ustawie z dn. 17.05.1989 r.- Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990, z 2022 r. poz. 1846, 2185 oraz z 2023 r. poz. 803):

    a) analizowanie zmian w strukturze agrarnej oraz programowanie i koordynacja prac urządzeniowo-rolnych,

    b) monitorowanie zmian w sposobie użytkowanie gruntów i ich bonitacji;

  3. wykonywanie prac geodezyjnych i kartograficznych oraz geodezyjno-urządzeniowych dotyczących:

    a) gospodarowania gruntami Samorządu Województwa Mazowieckiego,

    b) regulacji stanów prawnych gruntów zajętych pod drogi wojewódzkie,

    c) opracowania planów urządzeniowo-rolnych gmin;

  4. świadczenie usług certyfikacji i diagnostyki gleby w ramach Mobilnego Centrum Badania i Analizy Gleb zbudowanego w ramach przedsięwzięcia Samorządu Województwa Mazowieckiego pn. "Wdrażanie koncepcji Smart Villages na terenie województwa mazowieckiego";

  5. prowadzenie spraw z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów.

VI. Ochrona danych osobowych

Inspektor Ochrony Danych Osobowych

mgr inż. Emilia Dąbkowska
telefon: (29) 760 45 26 w 20
e-mail: dabkowska@mbg.ostroleka.pl


Przydatne linki:

logo_mazowsze

logo_dc

logo_rollmapp

rolmapp_facebook

logo_geoportal

dofinansow

Przydatne linki:


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Mazowieckie Biuro Geodezji i Urządzeń Rolnych w Ostrołęce
2024